Presentació:

Des de la meva humil existència em considero una voyeur de les lletres i una degustadora de la bellesa.
I aquell dia...vaig plorar d'alegria en adonar-me'n de que realment era pobre, què els meus draps ja no lluiran als vostres ulls. I amb les meves mans sense anells, trobaré el valor de la delicadesa i acariciaré el tacte de la llum. I escriuré poemes sense ser poetessa, crearé música sense ser músic i pintaré somnis sense ser pintora.



sábado, 24 de enero de 2009

Vestit de llum
Duia el vestit de la nostàlgia,
el mocador de la tristesa
i les sabates del dolor.

Volia despullar-me
fora dels meus límits del meu cos,
em feia por.

Però vas aparèixer
vestit de llum,
reconeixia l'aroma del teu perfum.

Bescanviàvem esperits,
compartíem essències

I ara el meu cos lleuger
es vesteix de llum
i cada dia es perfuma
amb la fragància del meu amor.

No hay comentarios:

Publicar un comentario