Presentació:

Des de la meva humil existència em considero una voyeur de les lletres i una degustadora de la bellesa.
I aquell dia...vaig plorar d'alegria en adonar-me'n de que realment era pobre, què els meus draps ja no lluiran als vostres ulls. I amb les meves mans sense anells, trobaré el valor de la delicadesa i acariciaré el tacte de la llum. I escriuré poemes sense ser poetessa, crearé música sense ser músic i pintaré somnis sense ser pintora.



martes, 27 de abril de 2010

Anem a sopar


Avui tenim un sopar:

Quanta sapiència ens envolta,
quina follia!

Observem i jutgem

De quanta erudicció
ens alimentem!

Observem i jutgem

Com el mirall de Sòcrates
la saviesa expandeixen.

Observem i jutgem

Què acompanyats estem,
lletrats i magistrats!

Observem i jutgem

A l'esquerra filòsofs,
a la dreta polítics
al centre escriptors.

Observem i jutgem

Discutim amb la paraula,
cridem amb la lletra
sentim amb la cullera,
estimem amb el ganivet.

Observem i jutgem

Demà en tenim un altre:
són 12 amfitrions;
Simó, Andreu, Tomàs...
A quina hora és el sopar?

No hay comentarios:

Publicar un comentario