Presentació:

Des de la meva humil existència em considero una voyeur de les lletres i una degustadora de la bellesa.
I aquell dia...vaig plorar d'alegria en adonar-me'n de que realment era pobre, què els meus draps ja no lluiran als vostres ulls. I amb les meves mans sense anells, trobaré el valor de la delicadesa i acariciaré el tacte de la llum. I escriuré poemes sense ser poetessa, crearé música sense ser músic i pintaré somnis sense ser pintora.



sábado, 7 de febrero de 2009


La máscara del desig


Entre ànimes i disfresses
em posaré la màscara del desig,
la nit m'espera,
passejaré
entre el fum,
buscaré el detall,
m'ofegaré amb alcohol,
mentre el meu ego capritxós es desperta.
Ballaré i somriuré a l 'amor,
aquesta nit,
entre ànimes i disfresses.
Buscaré la bellesa
en el meu espectacle,
i trobaré la ideal,
esculpiré el seu cos,
i amb els meus encants
despullaré la seva ànima.
Viatjarem aquesta mítica nit
entre ànimes i disfresses.
Desitjarem,
aquesta nit,
el plaer etern.
I jugant entre ànimes i disfresses
ja se m'ha obert la porta de l'avern.

No hay comentarios:

Publicar un comentario