Presentació:

Des de la meva humil existència em considero una voyeur de les lletres i una degustadora de la bellesa.
I aquell dia...vaig plorar d'alegria en adonar-me'n de que realment era pobre, què els meus draps ja no lluiran als vostres ulls. I amb les meves mans sense anells, trobaré el valor de la delicadesa i acariciaré el tacte de la llum. I escriuré poemes sense ser poetessa, crearé música sense ser músic i pintaré somnis sense ser pintora.



viernes, 6 de marzo de 2009


Tres LLàgrimes



Una nit de nostàlgia en blanc i negre,

tres somriures van perdre a la ruleta de la vida.


Tres records incinerats en la nostra ment,

retinguts perquè no se'ls emporti el pas del temps.


I tres arbres fruiters farien falta

perquè el vent ferotge no s'emporti les cendres.


I tres llunes plenes farien falta

per enfarfegar la nostra tristor.


I tres camins necessitaríem per no perdre'ns.

Tres flors voldríem per omplir-nos d'il·lusió.


Però tan sols ens queden tres llàgrimes

i un àlbum de fotos melangiós

amb un final incomplet.


(Dedicat als tres germans)

No hay comentarios:

Publicar un comentario