Presentació:

Des de la meva humil existència em considero una voyeur de les lletres i una degustadora de la bellesa.
I aquell dia...vaig plorar d'alegria en adonar-me'n de que realment era pobre, què els meus draps ja no lluiran als vostres ulls. I amb les meves mans sense anells, trobaré el valor de la delicadesa i acariciaré el tacte de la llum. I escriuré poemes sense ser poetessa, crearé música sense ser músic i pintaré somnis sense ser pintora.



domingo, 30 de agosto de 2009


Ens tornarem a veure


Em vas veure,

volies estar amb mi.


Et vaig veure,

volia estar amb tu.


Sense paraules em vas dir:

què estaves bé,

què t'alegraves de veure'm;

també m'alegro de veure't.


Recorda'm perquè sóc un somni


Ens tornarem a veure,

t'acostaràs,

voldràs estar amb mi,

t'alegraràs de veure'm.


Oblida'm perquè no sóc real.


Ens tornarem a veure


No hay comentarios:

Publicar un comentario