Presentació:

Des de la meva humil existència em considero una voyeur de les lletres i una degustadora de la bellesa.
I aquell dia...vaig plorar d'alegria en adonar-me'n de que realment era pobre, què els meus draps ja no lluiran als vostres ulls. I amb les meves mans sense anells, trobaré el valor de la delicadesa i acariciaré el tacte de la llum. I escriuré poemes sense ser poetessa, crearé música sense ser músic i pintaré somnis sense ser pintora.



lunes, 23 de noviembre de 2009

Una tassa de te

Davant una tassa de te,
sense mirar el passat
palpant el present
esquivant el vaivé.

Sense pensaments,
passa el temps.

I em preparo un altra tassa de te,
no busco respostes,
no tinc res a fer,
miro el fum de la meva tassa de te.

Em crema la gola,
noto el contrast amb el meu cos fred.

I l'escletxa de llum
em fa veure...
el baf que despareix en el no-res.

No hay comentarios:

Publicar un comentario